نیسان آبی، پلاک ۳۸، ۶۸، ۷۸ و ۲۱

1
40003
پلاک استان کرج و اطراف
پلاک استان کرج و اطراف

65700_510دوستان که تجربه رانندگی زیاد دارند، حتما با من هم عقیده هستند که از نیسان آبی باید ترسید. از پلاک ۶۸ و ۳۸ باید ترسید. از پلاک ۷۸ و ۲۱ هم حتما باید ترسید. من این روزها دچار یه مریضی شدم و اون اینه که دائم در حال نگاه کردن پلاک ماشین ها هستم. نمی دونم اسم این مریضی چیه و از کجا شروع شده ولی می دونم که پلاک ماشین ها به طور بسیار بسیار مستقیم ربط به فرهنگ رانندگیشون داره. تقریبا احتمال اینکه یه ماشین وسط تهران به طرز خیلی بدی بپیچه جلوی شما و پلاکش ۶۸ باشه به نظرم بالای ۵۰ درصد هست.

البته تقریبا از تمامی دوستانم این موضوع را پرسیده ام و به جواب واحد رسیده ام. بله این واقعیت دارد. شما می توانید بگویید که رانندگی در شهرستان های استان تهران و استان البرز بسیار خطرناک است.

596647_Jqwazn9sبه نظر می رسد که به دلایل سیاسی و یا قومیتی و یا هر چیز دیگری که مصلحت نیست، آمار تصادفات بر اساس پلاک خودرو ها و نسبت پلاکهای صادره در آن شماره پلاک تهیه و اعلام نمی شود، البته شاید اصلا این چیزها در مملکت ما مهم نباشد. چون مباحث مهمتری گریبان ما را گرفته است. اما بفرمایید که بنده با این احساس بدی که این روزها در خصوص پلاک خودرو ها دارم چه کار کنم.

812736344_118588اما موضوع رانندگی همه جا هم گفتن در ایران یه موضوع بسیار عمیق و دردناکه. آمار تصادفات و مرگ و میرهای ناشی از اون هم که گویای همه چیز هست. یاد اون ضرب المثل می افتم که می گه ایرانیان مردمانی هستند که برای ورود به توالت مفصل تعارف می کنند و در هنگام رانندگی با دیدن راهنمای ماشین جلویی، گاز می دهند که از اون زودتر رد بشند.

در خصوص نیسان آبی هم عرضی ندارم. معرف حضور هستند.

1 نظر

  1. با سلام من هم دقیقا نظر شما را تائید میکنم و مدت هاست به پلاکها بخصوص پلاکهای اشاره شده دقت دارم ولی علاوه بر نیسان آبی سایر ماشینهای پلاک های یاد شده هم مشابه رفتار میکنند

درج پاسخ