مرتضی کاظمی متولد ۱۳۵۷ در اصفهان و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی اقتصاد از دانشگاه‌های اصفهان و یو‌پی‌ام مالزی است. بعد از دوره‌ی کارشناسی زمانی که در اصفهان سکونت داشته در شرکت توزیع برق مشغول می‌شود. از سی سالگی برای ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری به مالزی سفر می‌کند و البته پس از اتمام تحصیل در مالزی به تهران برگشته و در تهران ساکن می‌شود.

مرتضی کاظمی در بلوط سرخ
مرتضی کاظمی در بلوط سرخ

طی این سال‌ها اکثراً در بخش خصوصی به عنوان مدیر اجرایی یا مشاور اقتصادی و سرمایه‌گذاری فعالیت کرده است. مرتضی به عنوان تحلیلگر و فعال رسانه ابتدا با روزنامه‌ی دنیای اقتصاد کار را شروع کرده و بعد از تشکیل رسانه‌ی فردای اقتصاد همکاریش را با این رسانه ادامه می‌دهد.

مرتضی در فردای اقتصاد میزبان میزگردهای متعددی با موضوع اقتصاد ایران و همچنین تاریخ و اندیشه‌ی اقتصادی بوده است. علاوه بر این، مرتضی با برگزاری صدها نشست و دورهمی، تجربه استثنایی و کم‌نظیری در تشکیل یک شبکه‌ی انسانی به منظور گفت‌وگو و هم‌اندیشی با موضوعات اقتصادی و اجتماعی را فراهم نموده است. در این راستا تأسیس و مدیریت دو نهاد با عنوان‌های کافه ایونت و کافه دیالوگ نیز از جمله کارهایی بوده که مرتضی در ادامه‌ی برگزاری جلساتی با عنوان «گفت‌وشنود اقتصادی» بین سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰ پیگیری کرده و به سرانجام رسانده است.

پشنهاد می‌کنم که ویدیوی اپیزود اول را در یوتیوب از طریق این لینک ببینید.

اگر اهل شنیدن پادکست هستید، می‌توانید این لینک را دنبال کرده و در کست‌باکس این اپیزود را بشنوید.

صفحه مرتضی کاظمی در اینستاگرام را برای آشنایی بیشتر با دیدگاه او در حوزه اقتصاد دنبال کنید.

صفحه‌ی اینستاگرام بلوط سرخ را اگر تا الان دنبال نکرده‌اید، حتماً دنبال کرده و من را حمایت کنید.

 

کانال پادکست در کست‌باکس
کانال پادکست در کست‌باکس
صفحه پادکست در اینستاگرام
صفحه پادکست در اینستاگرام
کانال پادکست در یوتیوب
کانال پادکست در یوتیوب

درج پاسخ