میرهادی سید موسوی عرفان پژوه
میرهادی سید موسوی عرفان پژوه

میرهادی، پژوهشگر و محقق در حوزه عرفان و ادبیات عرفانی، با سابقه‌ای بیش از سه دهه در این زمینه، متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران است.
وی از دو خانواده‌ی بزرگ و شناخته‌شده، مادری «علوی آذر» و پدری «سیدموسوی»، برخاسته است، اما بر این باور است که شخصیت و هویت هر فرد باید مستقل از شهرت خانوادگی او باشد.
میرهادی دارای چندین مدرک دانشگاهی و غیردانشگاهی است و از سال ۱۳۷۳ به‌صورت پیوسته به تحقیق و پژوهش در حوزه عرفان و ادبیات عرفانی و ادیان مشغول بوده است. او در محضر بیش از ۱۰۰ استاد عرفان ایران به‌خصوص در حوزه مولانا پژوهی شاگردی کرده و سال‌ها در حوزه‌های مختلفی چون عرفان، ادبیات، فلسفه، جامعه‌شناسی، تاریخ و زبان‌شناسی فعالیت داشته است.
وی تا کنون بیش از ۱۵۰ کارگاه آموزشی در زمینه عرفان و خودشناسی برگزار کرده و سال‌ها به‌صورت پراکنده در جایگاه‌های متفاوت درس داده است. همچنین، میرهادی از ۱۰ سالگی به نوشتن داستان و از ۱۶ سالگی به سرودن شعر و ترانه پرداخته و چندین رمان آماده چاپ و یک رمان ۱۰ جلدی در حال نگارش دارد.

میرهادی متفکر مولانا پژوه
میرهادی متفکر مولانا پژوه

او علاوه بر فعالیت‌های علمی و ادبی، در زمینه‌های مختلفی چون موسیقی، سینما و حتی استندآپ‌کمدی و حوزه‌ی بازی با کودکان نیز فعالیت کرده است و برای گذران زندگی به رستوران‌داری و ساخت‌وساز و مدیریت مالی و منابع انسانی پرداخته است. بااین‌حال، زندگی او همواره با چالش‌ها و دشواری‌هایی همراه بوده است؛ از جمله افسردگی، کار ساختمانی و تجربه ورشکستگی در کسب‌وکار.

میرهادی با تمام این تجربیات، همچنان با عشقی وصف‌ناپذیر به تحقیق و پژوهش ادامه می‌دهد و بزرگ‌ترین لذت زندگی‌اش را در خواندن کتاب، نوشتن و بودن با دختر عزیزش می‌داند. او معتقد است که همه انسان‌ها خوب و راست‌گو هستند مگر خلافش ثابت شود و تلاش کرده است در تمام ناملایمتی‌های زندگی، قلب و جان خود را نرم و لطیف نگه دارد.

میرهادی، با جان‌ودل ایران و انسان‌ها را دوست دارد و همه‌ی تلاش او اعتلای فرهنگی ایران است.او هنوز هم با بیتی شعر می‌گرید.

پیشنهاد می‌کنم که ویدیوی اپیزود اول را در یوتیوب از طریق این لینک ببینید.

اگر اهل شنیدن پادکست هستید، می‌توانید این لینک را دنبال کرده و در کست‌باکس این اپیزود را بشنوید.

صفحه میرهادی در اینستاگرام هر روز مطالب ارزشمندی در خصوص عرفان و راه و رسم زندگی از دید میرهادی منتشر می‌کند. آن را دنبال کنید.

صفحه‌ی اینستاگرام بلوط سرخ را اگر تا الان دنبال نکرده‌اید، حتماً دنبال کرده و من را حمایت کنید.

 

کانال پادکست در کست‌باکس
کانال پادکست در کست‌باکس
صفحه پادکست در اینستاگرام
صفحه پادکست در اینستاگرام
کانال پادکست در یوتیوب
کانال پادکست در یوتیوب

درج پاسخ